На базі Сагунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулось засідання школи молодого вчителя математики, фізики та інформатики за темою: «Сходинки до вершин майстерності».

        На початку засідання Атамась Леся Іванівна, директор Сагунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, презентувала навчальний заклад, ознайомила молодих вчителів із досягненнями та перспективами розвитку закладу загальної середньої освіти та побажала учасникам семінару плідної роботи.

        Під час відвідування уроків із математики в 6 класі за темою: «Основна властивість дробу. Скорочення звичайних дробів» (учитель Жученко Юлія Миколаївна), з фізики в 8 класі за темою: «Кількість теплоти, що затрачається при нагріванні та виділяється при охолодженні» (учитель  Кучугурна Ніна Іванівна) та з інформатики в 9 класі за темою: «Сучасні сервіси Інтернету» (учитель Атамась Роман Іванович) молоді вчителі-предметники визначали тип та структуру уроків, вивчали методику формування предметних та ключових компетентностей на різних етапах уроку, узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок учнів, використання інтерактивних і комп’ютерних технологій, міжпредметних зв’язків, аналізували їх вплив на активізацію розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей учнів.

       Кожен молодий спеціаліст відкрив для себе істину, що найперша таємниця творчості вчителя – у конспекті уроку, у підготовці до нього, неповторного, єдиного, як прожите життя, як неповторне свято єднання вчительської душі з душами вихованців.

        Активними, розсудливими, толерантними та спостережливими були молоді педагоги протягом інтерактивної вправи «Результативний дощ». За допомогою досвідчених учителів математики, фізики та інформатики Сагунівської ЗОШ І-ІІІ ст. вони вивчали основні етапи самоаналізу сучасного уроку, досліджували компетентності, сформовані протягом проведених уроків та складали узагальнюючі асоціативні схеми щодо сформованих предметних і ключових компетентностей, методів і форм роботи, які були використані під час освітнього процесу.

       Майстер-клас за темою: «Асертивне учнівське середовище. Поважаючи себе, поважай інших» провела Чепурна Любов Іванівна, психолог навчального закладу. Під час заходу молоді педагоги ознайомились із основами асертивної поведінки, вчилися застосовувати особливості такої поведінки у процесі спілкування, знімати емоційне напруження, невпевненість у собі, відпрацьовували навички конструктивної взаємодії, розвивали вміння приймати рішення, формували толерантне ставлення до людей.

         Під керівництвом досвідчених педагогів проведений круглий стіл «Особливості викладання математики, фізики та інформатики в 2018-2019 навчальному році».

         На завершення засідання молоді вчителі заповнили анкету молодого вчителя «Фактори, що стимулюють професійний розвиток, і перешкоджають йому».

         Великий педагог  Василь Олександрович Сухомлинський казав: «Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції».

        Хочеться вірити, що молоді колеги не розчаруються в обраній професії, що спілкування з дітьми, колективом, батьками буде приносити їм тільки радість. Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий і шлях особистого досвіду – найбільш важкий.

        Проведене засідання сприяє професійному зростанню та вдосконаленню педагогічної майстерності молодих викладачів. «Учитель творить людину, як скульптор творить свою статую з без форменого шматка мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого» (В.О.Сухомлинський).

 

Перемикач версій