Проведення у країні карантинних заходів стало насправді серйозним випробуванням для української системи шкільної освіти та спонукало освітян до миттєвого вирішення питання щодо переходу на дистанційну форму навчання. Проте незважаючи на усі труднощі, це надало нові можливості для практичної реалізації принципів педагогіки партнерства та гарний привід для самовдосконалення усіх учасників освітнього процесу.

Протягом травня відбувалися онлайн-консультування щодо організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання наймолодших здобувачів освіти – учнів початкових класів.

Методист районного методичного кабінету Лисенко Світлана Вікторівна надавала рекомендації щодо забезпечення всіх учнів доступом до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних способів обміну інформацією.

Учителів ознайомлено з тим,  як сформувати учнівське портфоліо для 1-2 класів, заповнити Свідоцтво досягнень учнів Нової української школи.

Світлана Вікторівна запропонувала такі форми роботи, які сприятимуть формуванню в дитини впевненості у собі, здійсненню діагностування особистісного розвитку, надала методичні рекомендації для вчителів 3-4 класів щодо проведення дистанційних перевірочних робіт, усних опитувань, тестових перевірок, створення учнями проєктів, лепбуків за темами,  опрацьованими дистанційно з використанням онлайн-ресурсів.

Під час віртуального спілкування методист наголосила на особливостях заповнення класних журналів, оформленні шкільної документації, відповіла на актуальні питання щодо завершення навчального року та планування роботи на наступній рік.

Перемикач версій