Однією з найважливіших проблем сучасної освіти – помітне зниження зацікавленості учнів до навчання.  Інформаційний простір стає все складнішим, молодь потребує вміння фільтрувати інформацію, вилучати головне (потрібне), розв’язувати складні проблеми та приймати зважені рішення. Традиційна методика викладання навчальних дисциплін у школі багато в чому вичерпала свої можливості і потребує пошуку нових шляхів.

     Одним із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного, гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.

    Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки (заняття), які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці.

     19 жовтня 2018 року на базі Будищенської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум вчителів математики за темою: «Інтегративне мислення під час освітнього процесу на уроках математики».

      Тепло і гостинно зустрів колектив школи вчителів математики Черкаського району.

      За допомогою мультимедійної презентації вчитель математики Соліна Алла Тимофіївна, розкрила актуальність проблеми інтеграції в освіті, глибоко проаналізувала основні риси інтеграційної моделі навчання, що вирізняють її серед інших, дослідила умови ефективного проведення інтегрованих уроків.

    Методику формування інтегративного мислення учнів на різних етапах бінарного уроку вчителі математики вивчали під час відвідування уроку із алгебри та інформатики за темою: «Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Адресація. Формули», 7 клас. (Надточій Олександра Миколаївна, вчитель математики, та Черненко Ірина Леонідівна, вчитель інформатики).

      Під керівництвом учителів математики та інформатики проведений тренінг щодо підготовки до ДПА та ЗНО за темою: «Розв’язування геометричних задач прикладного та сюжетного змісту», під час якого вчителі-предметники за допомогою комп’ютерної програми «My test» розв’язували компетентнісні задачі різних рівнів складності.

     Формувати вміння використовувати інтегративні прийоми діяльності з метою активізації інтересу учнів до вивчення різних предметів; активізувати пізнавальну діяльність; виробляти в учнів навички здобувати необхідні знання, вчити працювати в команді вчителі математики навчались під час проведення козацько-математичного квесту «Математика скрізь, тільки треба навчитись її впізнавати» під керівництвом заступника з виховної роботи Лазаренко Марини Леонідівни. Під час методичного заходу педагоги, об’єднані спільною метою, відгадали вислів про математику, пройшли через тернистий шлях міжпредметних випробувань і визначили команду-переможця.

      Підсумок семінару було проведено у формі круглого столу, під час якого методист районного методичного кабінету Тищенко Ірина Анатоліївна провела нараду, на якій були розглянуті питання: про Національний чемпіонат Прангліміне з усного рахунку участь в обласних інтернет-олімпіадах із базових дисциплін; обласний сайт для підготовки до Всеукраїнських олімпіад із математики: «Математичні олімпіади: крокуємо до вершин разом»;  організацію та проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» в 2018-2019 навчальному році; І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з математики; результати онлайн-анкетування вчителів-предметників на секційних засіданнях; участь учителів у виставці «Інноваційний пошук освітян Черкащини» та конкурсі на кращу серію цифрових ресурсів.

     Кожен із педагогів, що відвідав методичний захід, безперечно, зумів піднятися на ще одну сходинку вище у своїй педагогічній майстерності. Тож нехай цей шлях завжди увінчується успіхом, кількісними і якісними результатами.