Уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички 21 століття. У зв’язку з карантином перед кожним учителем постало випробування, як відпрацювати ці навички разом із учнями в реальному часі під час дистанційного навчання.

Учителі суспільно-гуманітарних дисциплін активно долучилися до онлайн-навчання. Вони створили ментальну карту в Mindomo, на якій детально розписують етапи дистанційного навчання. У процесі додаються посилання та завдання, які дітям потрібно зробити. Спілкування проходить у Viber-групах.

Учень може виконати завдання й прикріпити файл або намалювати роботу, сфотографувати чи зняти коротке відео. Google Classroom — ще одна платформа, де кожен учитель-предметник публікує навчальні матеріали, дає завдання учням та спілкується з ними: розташовує уроки в «Класі» у чіткій послідовності, а учні можуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Дієвим є проведення онлайн-уроків у режимі Skype, адже живе спілкування мотивує. Також учні можуть скористатися інформацією, яку вчителі розміщують на власних сайтах чи блогах.

У соцмережі Facebook створено групу вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, у межах якої проходить спілкування колег і розміщено корисні посилання та оголошення.

Науковий прогрес рухається із шаленою швидкістю, тому сучасному педагогу потрібно оновлюватися та рухатися вперед. Діти сьогодні зростають у цифровому світі, і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією.

Тож не вагайтеся – використовуйте дистанційне навчання вже зараз. 


Перемикач версій