27.08.2018 року відбулося традиційне засідання спеціалістів психологічної служби району. У новому навчальному році служба поповнилася 6 молодими та новопризначеними фахівцями. У своєму виступі методист із питань практичної психології та соціальної роботи районного методичного кабінету Харитонова Світлана Миколаївна проаналізувала діяльність психологічної служби району за 2017-2018 навчальний рік, зупинилася на успіхах та наголосила на головних напрямах для самовдосконалення кожного фахівця.

 Методист районного методичного кабінету з питань виховної діяльності Висоцька Марія Петрівна зосередила увагу фахівців психологічної служби на актуальних питаннях соціально-педагогічного супроводу дітей пільгових категорій. Керівники методичних об’єднань практичних психологів Рибчинська Світлана Станіславівна (Червонослобідська ЗОШ І-ІІІ ст.№1) та соціальних педагогів Коваль Світлана Петрівна (Леськівська ЗОШ І-ІІІ ст.) прозвітували про результати роботи фахових об’єднань, проведені заходи та успіхи в діяльності спеціалістів.

 Своїм досвідом роботи поділилися керівники творчих груп практичних психологів Кот Валентина Петрівна (Хутірська ЗОШ І-ІІІ ст.) та соціальних педагогів Стеценко Любов Андріївна (Будищенська ЗОШ І-ІІІ ст.), представили здобутки своїх колег та запропонували всім присутнім матеріали для використання з актуальних тем сьогодення: «Профілактика насильства в шкільному середовищі та в родинах», «Кібер-булінг як загроза фізичному та психічному здоров’ю дітей та молоді», «Фахова допомога дітям із родин вимушених переселенців та учасників бойових дій», «Психологічний супровід школярів із поведінковими особливостями».

 Особливу увагу на засіданні було приділено формам та методам роботи з першокласниками, які починають своє шкільне життя за новими державними  стандартами.

 Спеціалісти психологічної служби закладів дошкільної та загальної середньої освіти розпочинають новий навчальний рік із новим Положенням про психологічну службу, яке стане основним документом у здійсненні психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу в умовах розбудови Нової української школи.

 

 

Перемикач версій