Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України, головна мета якої – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

       2018-2019 навчальний рік для вчителя початкових класів – це рік перебудови власної педагогічної діяльності, яка передбачає застосування новітніх методик та технологій, пошук та розробка навчальних матеріалів, які допоможуть молодшим школярам відчути радість та задоволення від освітнього процесу, і, найголовніше – впровадження реформи Нової української школи.

      На виконання наказів МОН України від 15 січня 2018 року № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи», наказу управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації від 12 лютого 2018 року № 29 «Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області для роботи в умовах Нової української школи» у серпні (21, 22, 23) та вересні  (15, 22) на базі Червонослобідської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 (директор Самохотов А.О) відбулася перша та розпочалася друга очна сесія для 37 вчителів Черкаського району, які будуть працювати з учнями 1-х класів із 1 вересня 2019 року за новим Державним стандартом початкової освіти.

      Навчання відбувалося у формі семінарів-тренінгів, які проводила тренер-методист початкових класів районного методичного кабінету відділу освіти Лисенко С.В., яка пройшла спеціальну підготовку на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».

      Під час проведення очної сесії тренер представила відеоролики, огляди-презентації, провела керовані лекції, що сприяло глибокому засвоєнню тем модулів: «Сучасний вчитель як провідник змін», «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», розвитку креативності, компетентності, комунікабельності вчителів початкових класів.

       Учасники семінарів-тренінгів ознайомилися з концептуальними засадами Нової української школи, Державним стандартом початкової освіти, Модельними навчальними програмами, чинниками якісної сучасної освіти, новими професійними ролями і завданнями сучасного вчителя, особливостями розвитку дітей 6-7- річного віку та практикою проведення «ранкових зустрічей», організацією освітнього середовища в Новій українській школі у відповідності до рекомендацій Міністерства освіти і науки України.