На виконання Законів України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», з метою державного контролю за діяльністю навчальних закладів наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67 затверджено Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Новий порядок відтепер відмінив для навчального закладу написання самоаналізів роботи у письмовій формі, долучив до навчально-виховного процесу представників громадськості. У роботі атестаційної комісії взяли участь голова батьківського комітету школи Денисенко Надія Сергіївна, секретар сільської ради Михно Петро Григорович, директор Черкаського районного спортивно-технічного клубу Товариства сприяння обороні України Куцевіл Микола Герасимович, завідувач амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.Леськи Сіренко Аліна Миколаївна, учень 9А класу Гуня Валентин – президент учнівського парламенту школи та працівники відділу освіти. Саме залучення представників громадськості збільшує роль колективних форм управління в навчально-виховному процесі та впроваджує не лише державний, а й недержавний контроль.

Атестація Леськівської ЗОШ I-III ступенів пройшла з 12.10.2015 по 23.10.2015, яка розпочалася з відкритої публічної презентації директора школи Баранника Григорія Івановича та виступів представників громадськості. Начальник відділу освіти Григорчук Людмила Василівна доповіла про стан створення умов для забезпечення функціонування навчального закладу, його результативність роботи.

Протягом атестаційної експертизи комісією проведено моніторинг якості навчальних досягнень учнів, педагогічної компетентності вчителів, їх професійного розвитку. Крім того, проаналізовано загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу, організації харчування дітей, забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів тощо.

Після завершення атестаційної експертизи навчальному закладу буде представлено аргументований висновок щодо результатів та вмотивовані конкретні рекомендації для підвищення якості надання освітніх послуг.

Отже, сучасні процеси та тенденція до впровадження змін у галузі освіти ведуть за собою демократизацію освітньої та управлінської діяльності, перехід до державно-громадської моделі керівництва навчальним закладом.


Перемикач версій