Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
Система роботи з дитиною з особливими освітніми потребами
Поради і рекомендації вихователю, в групі якого навчається дитина з особливими потребами
Технологія портфоліо в інклюзивному класі
Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації педагогічним працівникам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, за нозологіями
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію)
Методика організації навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими потребами
Використання невербальних засобів комунікації у корекційній роботі з дітьми із ЗПР
Етика спілкування. «Інвалідність» та знання з «доступності» та етикету. Основні принципи етикету в спілкуванні з людьми з інвалідністю
Угода з батьками