Соціально-психологічний супровід інклюзивного та індивідуального навчання учнів з особливими потребами (Безпала С.В.)
Використання соціальним педагогом ейдетичних прийомів у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку (Руденко І.А.)
Оособистісно-орієнтовані підходи в роботі практичного психолога з учнями школи - дітьми з особливими потребами (Харитонова С.М.)
Психологічний супровід дітей з ЗПР в загальноосвітній школі (Роїк А.Г.)
Шляхи формування в учнів із особливими освітніми потребами навичок соціалізації та інтеграції в шкільне середовище (Рева Є.О.)
Сучасні психологічні підходи до ефективної реалізації інклюзивної освіти (Харитонова С.М.)
Система роботи з дитиною з особливими освітніми потребами у Нечаївській загальноосвітній школі І-ІІ ст. (Ткаченко Н.А.)
Формування розумового розвитку через вдосконалення мови під час навчальної діяльності дітей дошкільного віку у навчально-виховному комплексі за допомогою ігрових форм (Дула О.А.)
Шляхи формування в учнів із особливими освітніми потребами навичок соціалізації та інтеграції в шкільне середовище (Кузьміна О.П.)